lørdag den 24. februar 2018

Lidt nyt....fra andre ;-)

Jeg indrømmer det blankt....jeg har forsømt min blog noget så voldsomt, men nu er det vist på tide at give lidt kunstigt åndedræt og få liv i bloggen igen ;-) Jeg starter godt nok med noget, som jeg ikke selv har lavet, men derimod været så heldig at modtage fra en anden scrapper.
 Jeg er så heldig at have en lille kortgruppe, sammen med Jytte. Det har vi haft i flere år og det er bare SÅ hyggeligt!! Jytte er super dygtig og laver en masse forskellige ting og i forskellige stile. Hun er ikke overraskende i semi finalen om titlen til til årets skandinaviske scrapper! Fødselsdagskortet, som jeg modtog fra Jytte i november er fyldt med en masse detaljer og materialer og jeg kan blive ved med at gå på opdagelse på kortet. Jeg har fået flere gode ideer til, hvordan jeg selv kan bruge alt mit "dims".
I julemåneden, hvor jeg de sidste 3 år har været begravet i julepynt, modtager jeg et julekort fra Jytte! Kortet var denne gang enkelt og med lyseblå farver, sikkert en udfordring for mange juleglade personer, men ikke mig. Det er skønt at se noget andet end de traditionelle farver. 

Så fik jeg startet op på bloggen igen og der kommer ikke til at gå så lang tid inden der sker nyt herinde....jeg har lidt andre "lånte fjer", som jeg gerne vil vise frem :--)

Hvis du stadig kommer forbi min blog og ikke har opgivet helt, at høre nyt, så mange tak og vi ses inden længe :-) :-)

Kærlig hilsen Olivia

2 kommentarer:

  1. Dejligt med lidt liv igen😉 Knus Anne Cecilie

    SvarSlet
  2. wow !!! beautiful work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนังใหม่

    SvarSlet