søndag den 4. marts 2018

Ninjago, Lloyd Ninjago...

Jeg bliver altid glad, når mine kort bliver modtaget med glæde. Især når jeg laver kort til børn. I februar fyldte Emil 6 år og det skulle jo fejres, som vanlig. Jeg havde hørt fra hans mor, at han er vild med Lloyd fra Ninjago serien. Det siger ikke rigtig mig noget, men så er det jo godt at man kan google ;-) Med en hjælpende hånd fra Lissy, fik jeg lavet en skærefil til Lloyd og her er resultatet.
Jeg er rigtig glad for resultatet og jeg har hørt at Emil næsten ikke kunne holde spændingen ud, til han måtte åbne kuverten. Han blev også glad for Lloyd :-)
Tak for at I kiggede forbi.
Kærlig hilsen Olivia

3 kommentarer:

  1. Som mor til en legoman forstår jeg hans glæde. Virkeligt flot kort.

    SvarSlet
  2. beautiful work and what attention to detail! I admire and congratulate :)

    ดูหนังใหม่

    SvarSlet